Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Gaziantep Valiliği
T.C. Gaziantep Valiliği
T.C. Gaziantep Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Mülki İdare Amirleri Görev Bölümü Valilik Birimleri İdari Tarihçe Görev Yapmış Valiler İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • GAZİANTEP
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler Bağlantılar
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Dosyalar Kurullar İhaleler Yatırımlar Formlar
  • İLETİŞİM
°C
13
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Kemal ÇEBER
      • Vali Yardımcıları
        • Bülent Uygur
        • İlker Eker
        • Mehmet Bek
        • Sedat Sezik
        • Murat Akyüz
        • Hüseyin Kaptan
        • Sinan Korkmaz
      • Kaymakamlar
        • Mehmet Emin Taşçı
        • Ömer Hilmi Yamlı
        • Osman Uğurlu
        • Mikail ERSÖZ
        • Nurullah Cemil Erciyas
        • Mustafa Babacan
        • Mehmet Soylu
        • Özgür İşçimen
        • Ömer ZUHAL
    • Mülki İdare Amirleri Görev Bölümü
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • İdari Tarihçe
    • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • GAZİANTEP
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Gaziantep Ticaret İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus Ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • Bağlantılar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Dosyalar
    • Kurullar
    • İhaleler
    • Yatırımlar
    • Formlar
  • İLETİŞİM
 

GAGEV SYDV Personel İş İlanı

17.08.2022
 

SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANI

Gaziantep’i Geliştirme Vakfı (GAGEV) olarak, Vakfın amaçlarını yerine getirmek amacıyla, Hayat/Gönül Akademisi Projesi kapsamında Gaziantep ilinde, Şahinbey ve Şehitkamil ilçelerinde sahada ailelere yönelik Psiko-Sosyal Destek, Rehberlik, Danışmanlık, Koruyucu ve Önleyici Sosyal Çalışmalarda görev alacak 24 ay geçici süreyle çalıştırılmak üzere 20 sözleşmeli personel alımı yapılacaktır.

İlgili kadrolarda çalıştırılacak personelde aranacak özellikler ve şartlar aşağıda belirtilmiştir.

 

İl: Gaziantep

İlçe: Şahinbey-Şehitkamil

Alınacak Personel Sayısı: 20

Çalışma Şekli: Belirli Süreli (24 Ay)

Ünvan: Aile Sosyal Danışmanı Geçici Sözleşmeli Personel Alım İlanı

 

GENEL ŞARTLAR:

  1. Türkiye Cumhuriyeti Vatandaşı Olmak,
  2. Medeni Haklarını Kullanma Ehliyetine Sahip Olmak,
  3. 01 Ocak 2022 tarihi itibariyle 35 Yaşını Doldurmamış Olmak,
  4. Erkek Adaylar İçin Askerlik Görevini Yapmış veya Muaf Olmak Ya Da Askerlikle İlişkisi Bulunmamak,
  5. Kamu Haklarından Mahrum Bulunmamak,
  6. Yaptırılacak güvenlik soruşturmasına göre kişinin çalışmasına engel bir durumunun bulunmaması,
  7. Türk Ceza Kanununun 53 Üncü Maddesinde Belirtilen Süreler Geçmiş Olsa Bile; Kasten İşlenen Bir Suçtan Dolayı Bir Yıl Veya Daha Fazla Süreyle Hapis Cezasına Ya Da Affa Uğramış Olsa Bile Devletin Güvenliğine Karşı Suçlar, Anayasal Düzene Ve Bu Düzenin İşleyişine Karşı Suçlar, Zimmet, İrtikap, Rüşvet, Hırsızlık, Dolandırıcılık, Sahtecilik, Güveni Kötüye Kullanma, Hileli İflas, İhaleye Fesat Karıştırma, Edimin İfasına Fesat Karıştırma, Suçtan Kaynaklanan Malvarlığı Değerlerini Aklama Veya Kaçakçılık Suçlarından Mahkum Olmamak,
  8. En Az 4 Yıllık Lisans Eğitimini Tamamlamış Olmak ve Üniversitelerin 4 Yıllık (Lisans) Unvanın İş Tanımında Belirtilen Fakültelerinden Psikoloji, Sosyoloji, Halkla İlişkiler, Sosyal Hizmetler, Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik Bölümlerin Birinden Mezun Olmak ya da Yükseköğretim Kurulunca ilgili bölümlere denkliği kabul edilmiş yurt dışındaki yükseköğretim kurumlarından mezun olmuş olmak,
  9. Mülakata katılabilmek için, yapılacak mülakat tarihi itibariyle geçerli olan Kamu Personeli Seçme Sınavı (KPSS) puan türlerinden olan P3 puan türünden en az 60 (altmış) puan almanın yanında; müracaat edenler arasından en yüksek puan alandan başlamak üzere, alınacak personel sayısının 2 katı aday arasına girebilmek,
  10. Son Başvuru Tarihi İtibariyle Son Altı Ay Gaziantep Sınırları İçerisinde İkamet Ediyor Olmak ve Bunu İlçe Nüfus Müdürlüğünden Alınacak “Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi” İle Göstermek. (Ancak Anne veya Babası Son 6 Ayda Gaziantep’te İkamet Eden Fakat Askerlik, Öğrencilik Vb. Muhtelif Sebeplerden Adres Kaydı Düşen/Değişen Adaylar Tarihçeli Yerleşim Belgesi ile Daha Önce Gaziantep İlinde Yaşadığını Kanıtlamaları Dahilinde Başvuruları Alınacaktır)
  11. Sürücü Belgesine Sahip Olmak (En Az B Sınıfı)
  12. Çalışmasına Engel Sağlık Problemi Olmamak,
  13. Bilgisayar Kullanmak (Herhangi Bir Kurumdan Alınmış Olan Sertifika, Kurs Bitirme Belgesi veya Transkript Üzerinde Bilgisayar Dersi Okuduğunu Gösterir Belge)
  14. Adaylar tarafından yapılacak müracaatlar elektronik ortam üzerinden 23.08.2022 tarihine kadar İŞKUR’a yapılacaktır. Başvuruların değerlendirilmesinin ardından, mülakata katılmaya hak kazanan adaylar GAGEV’in resmi internet sitesinden (www.gagev.org.tr) yayımlanacaktır.   

*Belirtilen şartlara uymayan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.

MÜLAKATIN YAPILMASI:

Sözlü Sınav/Mülakata Hak Kazanan Adayların;

  1. GAGEV’in kuruluş amacı ve işleyişi ile ilgili bilgiler,
  2. Sınav konularına ilişkin bilgi düzeyi, (50 puan) (öğrenim seviyesine göre önlisans veya lisans eğitimine ait mesleki bilgiler ile sosyal hizmetler görev alanına ait mevzuat ve uygulama bilgileri)
  3. Bir konuyu kavrayıp özetleme, ifade yeteneği ve muhakeme gücü, (10 puan)
  4. Liyakati, temsil kabiliyeti, davranış ve tepkilerinin mesleğe uygunluğu, (10 puan)
  5. Özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, (10 puan)
  6. Genel yetenek ve genel kültürü, (10 puan)
  7. Bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı (10 puan) yönlerinden değerlendirilerek, ayrı ayrı puan verilmek suretiyle gerçekleştirilir.
  8. Sınav komisyonu üyelerinin her bir adaya vermiş oldukları puanların aritmetik ortalaması alınarak sözlü sınav puanı belirlenecektir. Sınavda başarılı sayılmak için, sözlü sınav puanının en az 70 (yetmiş) olması şarttır.
  9. Sınav puanı üstünlüğü esasına göre sıralama yapılmak suretiyle, ilan edilen pozisyon sayısı kadar asil ve aynı sayıda yedek aday belirlenecektir.
  10. Sınav puanları eşit olan adayların bulunması halinde, KPSS puanı yüksek olan aday, eşitlik halinde doğum tarihi önce olan aday, bunda da eşitlik olması halinde mezuniyet tarihi önce olan aday üst sırada yer alacaktır.

SINAV SONUÇLARININ AÇIKLANMASI:

  GAGEV’in resmî web sayfasından yapılacak duyuruyla, 26.08.2022 tarihinde yapılacak mülakata adaylar puan sıralamalarına göre davet edilecektir, ayrıca bir tebligat yapılmayacaktır. Mülakat yerine adaylar zamanından önce geleceklerdir.

Mülakat Komisyonu tarafından yapılacak değerlendirmenin ardından, sözlü sınavda başarılı olan adaylar en yüksek puandan başlamak üzere sıralanır, puan sırasına göre asıl ve yedek (asıl sayısı kadar) adaylar belirlenir. Başarılı olan adaylara ait listeler GAGEV’in resmî web sayfasında yayımlanacaktır. Listede adı bulunan asıl adayların; ilandan itibaren en geç 5 (beş) iş günü içinde postalanmak suretiyle yapılacak bildirimde, tebligatın yapıldığı tarihten itibaren en geç 10 (on) iş günü içerisinde sözleşme imzalamaları, sözleşmede belirtilecek tarihte işe başlamaları ve istenilen belgeleri teslim etmeleri gerekmektedir.

Kendilerine tebligat yapıldığı halde tebliğ tarihinden itibaren 10 (on) iş günü içerisinde müracaat etmeyen, sözleşme imzaladığı halde sözleşmede belirtilen sürede işe başlamayan veya bu sürenin dolduğu gün itibarıyla 15 (on beş) günü geçmeyen ve belgeyle ispat edilebilen kabul edilebilir mazeretini bildirmeyen adaylar, hakkından feragat etmiş sayılır. Hakkından feragat edenlerin yerine yedek aday listesinde ilan edilmiş olan aday çağrılır. Bu adayların işe başlama işlemleri hakkında da yukarıda belirtilen esaslar uygulanır.

İŞE BAŞLAMA:

Sözleşmeye hak kazanan adayların; kanuni süre içerisinde sözleşme imzalamaları, sözleşmede belirtilecek tarihte işe başlamaları ve başvuru şartlarında belirtilen belgelerle birlikte İncilipınar Mahallesi Şehit Mehmet Öter Caddesi No:6 Kat:2 Şehitkamil/GAZİANTEP adresindeki Vakfımıza şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.

İSTENİLEN BELGELER:

1. Üniversite Mezuniyet Diploması veya Bitirme Belgesi,

2. KPSS P3 puanını gösterir belgenin aslı,

3. Nüfus cüzdanı,

4. Adli Sicil Kaydı,

5. Sağlık Raporu,

6. Özgeçmiş,

7. Bilgisayar Sertifikası / Transkript.

8. Son 6 Ay İçinde Çekilmiş 4 Adet Vesikalık Fotoğraf

8. Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (Nüfus Müdürlüğü)

6. Erkek adaylar askerlikle ilişkisinin bulunmadığını veya muaf olduğunu gösterir Belge

*Adayların belgelerinin aslıyla birlikte fotokopilerini getirmeleri, asıl belgelerini teslim etmemeleri önem arz etmektedir.

Bilgi için: 

İncilipınar Mah. Şehit Mehmet Öter Caddesi No:6 Kat:2

Şehitkamil/GAZİANTEP
Telefon: 0(534)5910094
eposta: info@gagev.org.tr

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
İncilipınar Mahallesi Muammer Aksoy Bulvarı ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP PK:27090
(0342) 220 20 57
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız