Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Gaziantep Valiliği
T.C. Gaziantep Valiliği
T.C. Gaziantep Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Mülki İdare Amirleri Görev Bölümü Valilik Birimleri İdari Tarihçe Görev Yapmış Valiler İl Protokol Listesi İmza Yetkileri Yönergesi Kurumsal Kimlik
  • GAZİANTEP
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Projeler Bağlantılar
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Basın Açıklamaları Dosyalar Kurullar İhaleler Yatırımlar Formlar
  • İLETİŞİM
°C
19
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Kemal ÇEBER
      • Vali Yardımcıları
        • Bülent Uygur
        • İlker Eker
        • Mehmet Bek
        • Sedat Sezik
        • Murat Akyüz
        • Hüseyin Kaptan
        • Sinan Korkmaz
      • Kaymakamlar
        • Mehmet Emin Taşçı
        • Ömer Hilmi Yamlı
        • Osman Uğurlu
        • Mikail ERSÖZ
        • Nurullah Cemil Erciyas
        • Mustafa Babacan
        • Mehmet Soylu
        • Özgür İşçimen
        • Ömer ZUHAL
    • Mülki İdare Amirleri Görev Bölümü
    • Valilik Birimleri
      • Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • Protokol Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • İl Enerji Yönetim Birimi
    • İdari Tarihçe
    • Görev Yapmış Valiler
    • İl Protokol Listesi
    • İmza Yetkileri Yönergesi
    • Kurumsal Kimlik
  • GAZİANTEP
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Aile Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Defterdarlık
      • Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • Gaziantep Ticaret İl Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Nüfus Ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Projeler
    • Bağlantılar
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Basın Açıklamaları
    • Dosyalar
    • Kurullar
    • İhaleler
    • Yatırımlar
    • Formlar
  • İLETİŞİM
 

Gaziantep YİKOB Muhtarlar Ödenekleri Aktarılacağı ve Promosyon Ödemesi Yapacak Bankanın Tespitine İlişkin İhale İlanı

13.05.2024

  T.C.

  GAZİANTEP VALİLİĞİ

 Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı

(İdari ve Mali İşler Müdürlüğü)

MUHTARLAR ÖDENEKLERİ AKTARILACAĞI VE PROMOSYON ÖDEMESİ YAPACAK BANKANIN TESPİTİNE İLİŞKİN İHALE İLANI

 

Kurum

Gaziantep Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı

Adresi

İncilipınar Mah. Muammer Aksoy Bulv. Hükümet Konağı

İletişim

Tlf: (0342) 215 25 00)       Fax: (0342) 215 25 04

e-mail

gaziantepyikob@hotmail.com

İhale Konusu

İlimiz dahilindeki mahalle muhtarlarının maaşlarına ilişkin ödeneğin aktarılacağı ve banka Promosyon ödemesi yapacak bankanın tespiti

İhale Usulü

4734 Sayılı Kanuna tabii olmayan Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulü

Kurumdan Maaş Alan Muhtar Sayısı

735

2024 Yılı Haziran Ayı Nakit Akışı

12.496.558,20 TL

Bir Yıllık öngörülen tahmini nakit akışı

149.958.698,40 TL

İhalenin Yapılacağı Yer

Gaziantep Valiliği Atatürk Toplantı Salonu

İhale Tarihi ve Saati

16/05/2024 Perşembe günü saat 10:00

 

Banka Promosyon İhalesinde Uygulanacak Kriterler

  1. Banka Promosyon İhalesi ekteki şartnamede belirtilen şartlar esas alınarak yapılacaktır.
  2. En yüksek teklif Kapalı Zarf + Açık Artırma Usulü ile belirlenecektir.
  3. Kapalı Zarf ve Açık Artırma ihalesinde teklifler, kişi başına 20.05.2024-31.03-2029 tarih aralığı (4 yıl 10 Ay 11 Gün) için promosyon ödeme tutarı belirtilerek verilecektir.
  4. Örneğine uygun olarak doldurulacak teklif zarfları, üzerinde “735 Kişilik Muhtar Promosyon Teklif Zarfı” yazacak şekilde 15.05.2024 Çarşamba günü mesai bitimine kadar Gaziantep Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğüne tutanak karşılığında banka yetkilileri tarafından kapalı zarf içerisinde elden teslim edilecektir.
  5. Teslim edilen kapalı zarf teklif mektupları İhale günü saat 10:00’ da Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanının başkanlığında oluşturulan banka promosyon komisyonu ile banka yetkililerinin huzurunda ihalenin yapılacağı belirtilen yerde açılacak olup, zarfların açılması sırasında teklif veren bankaların yetkilileri hazır bulunacaktır. İstekli bankalar tarafından kapalı zarf içerisinde verilen yazılı teklifler komisyon tarafından değerlendirilerek açık artırma bölümüne geçilecektir.
  6. Açık artırma sonucunda en yüksek teklifi veren bankalar komisyon tarafından tespit edilecek olup; Başkanlık Makamının uygun gördüğü banka ile Başkanlığımız arasında promosyon sözleşmesi düzenlenecektir.
  7. Başkanlığımız, promosyon ihalesini hiçbir gerekçe göstermeksizin yapıp yapmamaya, yapılmış olan ihaleyi iptal etmeye ve yenilemeye yetkilidir.

 

 

                                                                                                            T.C.

                                                                                         GAZİANTEP VALİLİĞİ

                                                      Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı

                                                                (İdari ve Mali İşler Müdürlüğü)

 

MUHTARLAR ÖDENEKLERİ AKTARILACAĞI VE PROMOSYON ÖDEMESİ YAPACAK BANKANIN TESPİTİNE İLİŞKİN İHALE ŞARTNAMESİ

 

Kurum Adı

Gaziantep Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı

Adresi

İncilipınar Mah. Muammer Aksoy Bulv. Hükümet Konağı

İletişim

Tlf: (0342) 215 25 00       Fax: (0342) 215 25 04

e-mail

gaziantepyikob@hotmail.com

İhale Konusu

İlimiz dahilindeki mahalle muhtarlarının maaşlarına ilişkin ödeneğin aktarılacağı ve banka promosyon ödemesi yapacak bankanın tespiti

İhale Usulü

4734 Sayılı Kanuna tabii olmayan Kapalı Zarf ve Açık Artırma Usulü

Kurumdan Maaş Alan Muhtar Sayısı

735

2024 Yılı Haziran Ayı Nakit Akışı

12.496.558,20 TL

Bir Yıllık öngörülen tahmini nakit akışı

149.958.698,40 TL

İhalenin Yapılacağı Yer

Gaziantep Valiliği Atatürk Toplantı Salonu

İhale Tarihi ve Saati

16/05/ 2024 Perşembe günü saat 10:00

 

  1. GENEL ŞARTLAR
  1. İhale, ilimiz merkez ve ilçelerinde görevli maaş iş ve işlemleri Başkanlığımızca yürütülmekte olan 735 mahalle muhtarına yapılacak ücret ödemelerini kapsamaktadır.
  2. İlimiz; Nurdağı İlçesinde 48, Yavuzeli İlçesinde 44, İslahiye İlçesinde 71, Karkamış İlçesinde 39, Nizip İlçesinde 110, Araban İlçesinde 49, Oğuzeli İlçesinde 91, Şahinbey İlçesinde 164 ve Şehitkamil İlçesinde 119 olmak üzere toplam 735 mahalle muhtarının, Bir yıllık tahmini asgari nakit akışının 149.496.698,40 TL olarak gerçekleştirilmesi öngörülmektedir.
  3. Banka tarafından teklif edilen promosyon bedeli tüm muhtarlara eşit bir şekilde ve bir defada peşin ödenmek suretiyle gerçekleştirilecektir. Promosyon ödemeleri İdarenin vereceği talimat ve listeye göre gerçekleştirilecektir.
  4. Anlaşma yapılacak olan banka promosyon dışında tüm muhtarlara eşit bir şekilde ve bir defada peşin ödemek suretiyle güncel muhtar ödeneği miktarı kadar bir ikramiye ödemesi yapacaktır.
  5. İstifa, ölüm ve görevden alınma gibi nedenlerle görevi sona eren muhtarların peşin ödenen promosyon bedeli geri istenmeyecek olup, yerine seçilen muhtarlara da kalan aylara ait promosyon ödemesi yapılmayacaktır. Ancak yeni Mahalle kurulması muhtar sayısının artması durumunda kalan anlaşma süresi ile orantılı olarak hesap edilen promosyon tutarı ilgilinin ilk maaş ödemesinin yapıldığı tarih itibariyle ilgili muhtarın hesabına aktarılacaktır.
  6. Anlaşma yapılacak olan banka ile sözleşme süresi 20.05.2024 tarihinden itibaren 31.03.2029 tarihinde yapılması öngörülen mahalli idareler seçimine kadar olan süreyi (4 yıl 10 Ay 11 Gün) kapsamaktadır. Promosyon tek seferde o tarihte bankadan maaş hesabı olan ve maaş alan tüm muhtarlara peşin olarak ödenecektir. Banka muhtarlara ödenen promosyon tutarına ait listeleri en geç 3 (üç) işgünü içerisinde resmi yazı ile Başkanlığımız İdari ve Mali İşler Müdürlüğüne bildirecektir.
  7. İhale tekliflerinin ilimiz genelindeki tüm ilçelerde görevli muhtarların işlem yapma konusunda sıkıntı çekmeyeceği yaygın servis ağı ve şubesi bulunan bankalara verilmesi esas alınmıştır. Ancak; bu şartları taşımayan bankalar, diğer anlaşmalı olduğu bankaların ortak ATM’ lerinden ya da şubelerinden muhtarların yapmış olduğu işlemler nedeniyle ücretsiz olarak yararlandırmayı taahhüt ettiği takdirde teklif verebilirler.
  8. Kurumca; muhtar ödenekleri her ayın 15’ ine 2 (iki) işgünü kala Bankada bulunan Kurum hesaplarına aktarılır. Banka, muhtarlar için bu ödenekleri her ayın 15’ inde saat 00:01’ de muhtar hesaplarına aktararak kullanıma hazır hale getirir. Başkanlığımızca, maaş sisteminden kaynaklı nedenlerden dolayı istisnai durumlarda ödeneklerin 2 (iki) işgünü öncesi aktarılamaması halinde muhtarların mağdur olmaması için aktarılan ödeneğin 2 (iki) işgünü bekletilmeden ayın 15’ inde saat 00:01’ de muhtarların maaş hesaplarına aktarımı gerçekleştirilecektir. Resmi makamlarca maaşların erken ödenmesine ilişkin herhangi bir kararın yayımlanması halinde; Banka, bu maddede belirtilen sürelere bağlı kalmaksızın muhtarların maaş ödemelerini zamanında gerçekleştirmek zorundadır.
  9. Anlaşma yapılan banka; anlaşma süresince ATM, ek kart ve kredi kartı verilmesi, yenilenmesi, değiştirilmesi, iptal edilmesi veya kullanılmasından dolayı anlaşmaya bağlı tüm muhtarlardan yıllık kart aidatı; internet bankacılığı, telefon bankacılığı ya da ATM aracılığıyla gerçekleştirilen havale ve EFT işlemlerinden ve muhtarların bankadaki hesaplarından aylık ya da yıllık hesap işletim ücreti, ekstra ücreti, işlem masrafı, kart aidatı üyelik ücreti, otomatik fatura ödemeleri vb. işlemlerden herhangi bir ücret veya her ne ad altında olursa olsun başka bir masraf talep etmeyecektir.
  10. Anlaşma yapılan banka; haftanın her günü ve saatinde ATM’ lerde yeterli miktarda para bulundurmakla yükümlüdür. Bankamatik cihazında oluşabilecek arıza durumunda ya da nakit bitiminde en kısa sürede hizmetin devamının sağlanması hususunda azami özeni gösterecektir.
  11. Anlaşma yapılan banka; anlaşma süresince diğer anlaşmalı olduğu bankaların ortak ATM’ lerinden muhtarların yapmış olduğu işlemler nedeniyle anlaşma gereği herhangi bir ücret talep etmeyecektir.
  12. Anlaşma yapılan banka; elde ettiği muhtar bilgilerini anlaşma hükümleri dışında başka bir amaçla kullanamaz ve üçüncü şahıslarla paylaşamaz.

 

B- BANKANIN YÜKÜMLÜLÜĞÜ

  1. Banka muhtar maaşlarının her ayın 15’ inde saat 00:01 itibariyle muhtarların maaş hesabına otomatik olarak aktaracaktır. Yapılan aktarım işlemine ait hesap ekstresini 3 (üç) iş günü içerisinde kuruma ya da kurumun yetkilendirdiği personele elektronik posta yoluyla gönderecektir.
  2. Resmi makamlarca maaşların erken ödenmesine ilişkin herhangi bir kararın yayımlanması halinde ya da maaş sisteminden kaynaklı birtakım teknik sorunlar nedenliyle istisnai durumlarda; Banka, yukarıda 5 inci maddede belirtilen süre şartına bağlı kalmaksızın bildirilen tarihte muhtarların maaş ödemelerini zamanında gerçekleştirmek zorundadır.
  3. Anlaşma yapılan banka; her bir muhtara vadesiz mevduat hesabı açıp, muhtar adına ücretsiz ATM kartı düzenlemekle ve açılan vadesiz mevduat hesaplarını liste halinde Kuruma ya da kurumun yetkilendirdiği ilgili personele elektronik posta yoluyla (Word ya da Excel ortamında) bildirmekle yükümlüdür.
  4. En uygun teklifi veren banka, ihale komisyon kararının tebliği ile başlayan süre içerisinde Kurum ile anlaşma imzalamak zorundadır.
  5. Elektronik ortamda bankaya gönderilen muhtar maaşlarına ilişkin banka listelerindeki hatalı kayıtların sorumluluğu Kuruma ait olmakla birlikte; banka, söz konusu hatalı kayıtları her hangi bir olumsuzluğa sebebiyet verilmemesi açısından Kuruma en kısa süre içerisinde bildirmekle yükümlüdür.
  6. Banka, kurum tarafından gönderilen muhtar maaş ödemelerine ilişkin banka listesindeki toplam tutar ile maaş ödemelerine ilişkin bankaya aktarılan tutar arasında herhangi bir tutarsızlık olması halinde derhal kuruma bildirecektir. Elektronik ortam ya da elden bankaya gönderilen muhtar maaş listelerinde her bir mahalle muhtarının ödemesi kontrol edilerek bir kişi için bile olsa ödeme esasında oluşacak problemi hemen kuruma bildirmek ile yükümlüdür.
  7. Anlaşma yapılan banka, yapılan anlaşma ve eklerinden doğan tüm kanuni yükümlülükleri yerine getirmekle ve her türlü vergi, KDV, resim ve harçları karşılamakla yükümlüdür.

 

C- KURUMUN YÜKÜMLÜLÜĞÜ

  1. Kurum muhtar maaş ödemelerine ilişkin toplam tutarı ödemeye esas her ayın 15’inden en az 2 (iki) iş günü öncesinde bankadaki kurum hesabına aktarmakla yükümlüdür. Ancak; maaş sisteminden kaynaklı nedenlerden dolayı istisnai durumlarda ya da Resmi makamlarca maaşların erken ödenmesine ilişkin herhangi bir kararın yayımlanması halinde bu süre şartı aranmaz.
  2. Kurum muhtar maaşlarına ilişkin banka listesini elektronik posta yoluyla; ödemeye esas her ayın 15’inden en az 2 (iki) iş günü öncesinde bankaya göndermekle yükümlüdür. Ancak; maaş sisteminden kaynaklı nedenlerden dolayı istisnai durumlarda ya da Resmi makamlarca maaşların erken ödenmesine ilişkin herhangi bir kararın yayımlanması halinde bu süre şartı aranmaz.
  3. Muhtar maaş ödemelerine ilişkin banka listesindeki toplam tutar ile maaş ödemelerine ilişkin bankaya aktarılan tutar arasında herhangi bir tutarsızlık olması ya da banka listesindeki hatalı kayıtların banka tarafından en kısa sürede kuruma bildirilmesi neticesinde, banka listesinin düzeltilerek bankaya ulaştırılması kurumun sorumluluğundadır. 

 

 

    D- İHALEYE DAİR GENEL BİLGİLER

     1.  İhale 16.05.2024 Tarihinde Saat 10.00’te İncilipınar Mah. Muammer Aksoy Bulv. Hükümet Konağı Gaziantep Valiliği Atatürk Toplantı Salonunda yapılacaktır.

     2.   İhaleye katılım gösterecek bankaların ilk tekliflerini Kapalı Zarf  içerisinde 15.05.2024 tarihinde mesai bitimine kadar görevli personel Teknisyen Malik Atakan SARIGÜL’ e teslim edilecektir. (Gaziantep Valiliği Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Kat.3 345 Nolu Oda)

     3.  Katılım gösteren bankaların Kapalı Teklif Zarfları ihale günü ve saatinde komisyon önünde açılacaktır. En yüksek teklif veren katılımcının teklifi baz alınmak suretiyle açık artırma süreci başlatılacaktır. Açık artırmada bankalar tekliflerini sözlü olarak beyan edeceklerdir. En son teklif verilinceye kadar ve tek bir istekli kalıncaya kadar süreç devam ettirilecektir. En yüksek teklifi veren Banka ihale esnasında teklifini Kapalı Zarf içerisinde imzalı ve kaşeli olarak ayrıca iletecektir.

     4.   En yüksek teklif veren banka ile gerekli promosyon sözleşme iş ve işlemleri yapılacaktır.  

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
İncilipınar Mahallesi Muammer Aksoy Bulvarı ŞEHİTKAMİL/GAZİANTEP PK:27090
(0342) 220 20 57
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız